SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
POSTOPEK NAKUPA
Naročilo izdelka/ izdelkov
1. Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb „Dodaj v košarico“. Ko je
izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. V Košarico kupec vstopi s
klikom na ikono nakupovalnega vozička, ki je vedno prikazana v desnem kotu
zgoraj.
2. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom
na X (odstrani). 3. Če želi kupec z nakupom nadaljevati (kupiti želi še druge
izdelke), klikne na „Nadaljuj z nakupovanjem“.
4. Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec na „Blagajni“ vnese zahtevane
podatke.
5. Ko kupec potrdi naročilo (klik na gumb „Zaključi nakup“), sprememba
naročila prek spletne strani ni več možna.
Naročilo v obdelavi
– Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto
in v obdelavi.
– Morebitne spremembe ali preklic naročila lahko kupec opravi v roku 3 (treh)
ur od potrditve naročila na spletu in sicer na e-naslovu: sales@positiveboards.com
– Pošiljanje izdelka: prodajalec v dogovorjenem roku in na dogovorjen
način kupcu odpošlje blago.
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov
(ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o
elektronskih komunikacijah (ZEKom).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in
obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in
kupcem.
Svetujemo vam, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj
navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje
z navedenimi pogoji. Podjetje ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p. si kadarkoli
pridržuje pravice do spremembe pogojev na spletni strani www.positiveboards.com.
Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato si pred oddajo naročila oglejte
aktualne pogoje poslovanja.
Varnost nakupa
Spletna stran www.positiveboards.com je spletna trgovina, s katero upravlja
podjetje ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p., Zeče 49, 3210 Slovenske Konjice, ID
za DDV: SI31946909, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju
tudi prodajalec). Za informacije v zvezi z Vašim naročilom in njegovo dostavo
nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: 031332611 ali pošljete e-pošto
na naslov: sales@positiveboards.com. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki
so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Podano naročilo za nakup
torej pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajna pogodba oz naročilo za nakup
je shranjeno pri prodajalcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli
v roku 5 let od opravljenega naročila. Prodajalec ima pred dostavo blaga
pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja
posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih
podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano
naročilo za nakup kot nično.
Način in strošek dostave
Pošiljke dostavljamo s Pošto Slovenije. Če je naročen izdelek na zalogi ga
boste prejeli v roku 5-7 delovnih dni. Strošek dostave pri izdelkih v spletni
trgovini kupec plača posebej. Naročeno blago bo odposlano na naslov, ki ste ga
navedli ob naročilu. Dostava se vrši od ponedeljka do petka v dopoldanskih
urah. V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili
in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročen
artikel.
Možnost plačil v spletni trgovini
Spletna trgovina posljuje s plačilom po predračunu na TRR podjetja ASPIA, Aljoša FIJAVŽ
s.p., Zeče 49, 3210 Slovenske Konjice (kupec ne plača provizije
za vplačnino). Kot referenco pri plačilu vnesite ID naročila (#xxxx). Produkti
na vaš naslov ne bodo odposlani dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun.
Račun za nakup boste prejeli skupaj z izdelki ob dostavi paketa.
Lahko pa se plača preko sistema PAYPAL.
Cene
Spletna cena velja za vse nakupe preko spletne trgovine. Veljavna cena izdelka
je tista, ki je objavljena na dan naročila. Vse cene vključujejo DDV.
Reklamacije
Prodajalec odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini.
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@positiveboards.com v 8-ih dneh od
nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v
zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova
stvarne napake. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga
po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti ter priloži
kopijo računa ali ga osebno dostavi na sedež podjetja. Če želite blago vrniti
na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z zaposlenim v podjetju ASPIA, Aljoša FIJAVŽ
s.p., Zeče 49, 3210 Slovenske Konjice. Drugače način vračila na
naše stroške ni možen.
Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago,
brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki
nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec z
obvestilom o odstopu pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 15-ih dneh od
prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni email info@positiveboards.com,
blago pa vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev
prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se
prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni,
nepoškodovani in v originalno zaprti embalaži. Priložena mora biti kopija
računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja
vrnjenega blaga. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je ASPIA, Aljoša FIJAVŽ
s.p., Zeče 49, 3210 Slovenske Konjice Priporočamo, da uporabite
dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle
ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno
embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo). Stroške pošiljanja vedno krije
pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino
ne sprejemamo!
Poškodbe izdelka
Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino.
V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti
dostavljalca (poštarja). Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti
uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in
izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim
zapisnikom na stroške ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p. na naslov pošiljatelja. Po
prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem možnem roku poslali kupcu nov
izdelek. V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ
30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na info@positiveboards.com ali tel.
št. 031332611. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi
je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba
nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in
fotografije poslane na naslov info@positiveboards.com, kasnejše reklamacije
poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi
naše podjetje ne more rešiti.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za
varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da
poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko
(protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec
se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec
lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek
e-poštnega naslova info@positiveboards.com.
Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil
kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o postopku. Postopek
obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar
zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo
zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna
ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva
po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Varnost spletne trgovine
V spletni trgovini uporabljamo več varnostno zaščitnih sistemov, ki
zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.
Zahvaljujemo se Vam za Vaše
zaupanje!
kolektiv podjetja ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p. za www.positiveboards.com
Pravno obvestilo
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV Podjetje
ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca
izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za
reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z
Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
ASPIA, Aljoša FIJAVŽ s.p.
Zeče 49, 3210 Slovenske Konjice, Slovenija
ID zaDDV: SI31946909
Davčni zavezanec: DA
IBAN: SI56 6100 0001 0068 074 (DELAVSKA HRANILNICA d.d.)